REKLAMACE - Jak postupovat ?

Vyskytla se na zboží, během jeho používání v zákonné reklamační lhůtě, vada nebo přestalo fungovat?

Zajistíme Vám rychlou opravu, výměnu nebo vrácení peněz.

Po zjištění první závady přestaňte zboží neprodleně užívat a připravte jej k reklamaci. Všechny reklamace se řídí podrobným Reklamačním řádem internetového obchodu.

Důležité informace

  1. Zboží musí kupující očistit od nečistot a řádně vysušit, nevyžadujeme původní obal.
  2. Vyplňte a vytiskněte Reklamační list, který NEZAPOMEŇTE přibalit. tiskarna-
  3. Dbejte na to aby zboží bylo pečlivě zabalené. Předejdete tak poškození nebo ztrátě během přepravy.
  4. Adresa pro reklamaci:

 

högl obuv

Jánská 9

602 00 Brno – střed

  

Adresa pro vrácení zboží na pobočku ZÁSILKOVNY:

Zboží nám můžete zaslat také přepravcem ZÁSILKOVNA. V aplikaci ZÁSILKOVNA zvolte:  Alfamobil - Poštovská 455/8, 602 00 Brno.

 

Pokud budete mít dotaz ohledně Vaší reklamace, obraťte se na náš emil: info@supershoes.cz nebo tel.: +420 602 591 831